a 300-ba nem volt benne a beépítéshez szükséges kb 150, amibe a sok apróság kerül. igy körülbelül jó a számítás...capriv6 wrote:Az az érdekes hogy az a 300 az kicsivel több.Nekem ingyé volt a motor és igy járok kb 350 körül ami nem kevés tehát érdemes elgondolkodni és eldönteni hogy kinek milyen mély a zsebe.
Dozer Cossija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Dozer Cossija
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- ittyu
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 136
- Joined: Mon Mar 24, 2008 6:34 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: deby
Re: Dozer Cossija
2 blokkod van???ejjj...a spájzoló.Bogyo28 wrote: ....szerencsére nekem mind a két blockom egész jó ilyen téren. nem tudom hogy egyűltalán különbözik e a sima 2.9-től.

hogy a kozé blokk különbözik e a sima 2.9től?max a köbcenti azonos.meg a 24v-re is rá van irva hogy Ford.
- ittyu
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 136
- Joined: Mon Mar 24, 2008 6:34 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: deby
Re: Dozer Cossija
úgy látom gigford kolléga is kezd elgondolkozni egy 24v konverzsönön. :P
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Dozer Cossija
Egy V8 generálozása kb olyan árban van, legalábbis az alkatrészek, mint egy sor4hez...nem vicc. Jó, leszámítva, hogy be is kell hozni az országba, de erre van megfelelő ember.Bogyo28 wrote:Ha teljes a generál, akkor szerintem árban veri egy V8 generálását, bár lehet hogy ezzel a Szegfű most vitatkozna.
Csak pár dolog amit már beszereztem a 5.8hoz:
egy komplett felújító szett, ehun ni:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FORD-351 ... enameZWD1V" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
összes csapágy, dugók, gyűrűk, teljes tömkészlet, olajpumpa+meghajtó pálca, vezérműkerék,lánc, veztengely, tőkék egyéb biszbaszok...300dollár - kb 50 ezerFt..helo
a motor 600 dollárba kerül mire beér az országba - 100ezerFt
egy teljesen új, erősített 500 lóig garis automata(kézi kapcs funkció) váltó mire itthon van kb 150ezer
de nem is folytatom, nem offlok, csak sokan azt hiszik a V8 mekkora nagy költséget jelent pedig nagyságrendekkel olcsóbb mint egy V6ot összerakni, ja és a Chevy még olcsóbb...
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Dozer Cossija
Az idei év eddigi legnagyobbittyu wrote:úgy látom gigford kolléga is kezd elgondolkozni egy 24v konverzsönön. :P



Re: Dozer Cossija
A kozé blokk SEMMIBEN sem tér el a sima 2,9 től bármilyen hihetetlen, főtengely csapágyak is ugyanazok, csupán nincsenek ráfúrva a blokkra a vezérlés emelőrúdjainak lyukai, de a helyuk is megvan, még az eredeti vezértengely csapágyai is benne vannak, csak itt nem bütyköstengely van beledugva hanem egy sima, aminek a végén az olajpumpakihajtás van....2 blokkod van???ejjj...a spájzoló.![]()
hogy a kozé blokk különbözik e a sima 2.9től?max a köbcenti azonos.meg a 24v-re is rá van irva hogy Ford
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Re: Dozer Cossija
Ez sosem volt kérdés, ha nem ebben az országban élnék nem is v6 menne a gépbe, de sajnos legálisan v8 at építeni itthon esélytelen, én is tisztában vagyok vele, hogy egy ütős V8 at a cossi árának feléből is meg tudnék építeni, de minek ha aztán a kpm es ellenőrzéskor bevonják a forgalmim?de nem is folytatom, nem offlok, csak sokan azt hiszik a V8 mekkora nagy költséget jelent pedig nagyságrendekkel olcsóbb mint egy V6ot összerakni, ja és a Chevy még olcsóbb...
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Dozer Cossija
Az sem volt kérdés hogy neked szól :) , általánosságban irtam le, nem azért hogy valaki bármi V6 helyett V8at rakjon az utcai autójába. :) Nézd meg mit emeltem ki Bogyó hszéből.Dozer wrote:Ez sosem volt kérdés, ha nem ebben az országban élnék nem is v6 menne a gépbe, de sajnos legálisan v8 at építeni itthon esélytelen, én is tisztában vagyok vele, hogy egy ütős V8 at a cossi árának feléből is meg tudnék építeni, de minek ha aztán a kpm es ellenőrzéskor bevonják a forgalmim?de nem is folytatom, nem offlok, csak sokan azt hiszik a V8 mekkora nagy költséget jelent pedig nagyságrendekkel olcsóbb mint egy V6ot összerakni, ja és a Chevy még olcsóbb...
Sokan nincsenek tisztában milyen költséggel járhatna egy V8, (én sem tudtam sokáig) erre világítottam rá.
Hogy témába is szóljak, a nitrót hogy tervezed, milyet szeretnél?
Re: Dozer Cossija
Mivel másfélét nem ismerek így valszeg ez lesz...de nyitott vagyok mindenre...lényeg hogy jó legyen a végeredmény és megbízható...
Nitrosystem computer vezérelt nitrórendszer:
Üres palack, csőrendszer, vezetékek, mágnesszelepek, injektor fej, kapcsolók, fúvókák, nitró vezérlő computer. 230.000 Ft
Nitrosystem computer vezérelt nitrórendszer:
Üres palack, csőrendszer, vezetékek, mágnesszelepek, injektor fej, kapcsolók, fúvókák, nitró vezérlő computer. 230.000 Ft
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Dozer Cossija
ezen a képen próbálom mutatni, hogy a szívósor kialakítása miatt, minimum két injektor kéne, de sajnos akkor sem tökéletes az eloszlás. A legtöbb anyagot az 1. és 4. henger kapná, a 3. és 6. alig valamit. És ebből baj lehet.
Nagyon kevés szívósor kialakítás kedvez a szimpla fúvókás nitrónak, a legjobb lenne a hengerenkénti, de az meg nem ócsó...
A legnagyobb ellensége a motornak nitrózáskor, ha egyenetlenül oszlik el a keverék és akkor olvadoznak a dugattyúk.
Nagyon kevés szívósor kialakítás kedvez a szimpla fúvókás nitrónak, a legjobb lenne a hengerenkénti, de az meg nem ócsó...
A legnagyobb ellensége a motornak nitrózáskor, ha egyenetlenül oszlik el a keverék és akkor olvadoznak a dugattyúk.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Dozer Cossija
Nekem is mostmár két oldalról van egy-egy fúvóka, hogy minél jobb legyen az eloszlás.
- ittyu
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 136
- Joined: Mon Mar 24, 2008 6:34 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: deby
Re: Dozer Cossija
akkor elnézést kérek!!!!Dozer wrote:A kozé blokk SEMMIBEN sem tér el a sima 2,9 től bármilyen hihetetlen, főtengely csapágyak is ugyanazok, csupán nincsenek ráfúrva a blokkra a vezérlés emelőrúdjainak lyukai, de a helyuk is megvan, még az eredeti vezértengely csapágyai is benne vannak, csak itt nem bütyköstengely van beledugva hanem egy sima, aminek a végén az olajpumpakihajtás van....
engem anno kioktattak a korneren, hogy a 2motornak semmi köze 1máshoz.

Re: Dozer Cossija
rosszul tették....
Gogford:
A nitrórendszer úgy lesz kialakítva hogy tökéletes legyen ha hengerenként kell akkor úgy lesz...majd utánaolvasok úgyis még a témának mielőtt beleteszem a cuccot...
Kovácsolt dugók és hajtókarok lesznek benne, remélhetőleg olvadozni semmi nem fog...
Gogford:
A nitrórendszer úgy lesz kialakítva hogy tökéletes legyen ha hengerenként kell akkor úgy lesz...majd utánaolvasok úgyis még a témának mielőtt beleteszem a cuccot...
Kovácsolt dugók és hajtókarok lesznek benne, remélhetőleg olvadozni semmi nem fog...

Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Dozer Cossija
Ezért írok már ritkán a cornerre......ittyu wrote:akkor elnézést kérek!!!!Dozer wrote:A kozé blokk SEMMIBEN sem tér el a sima 2,9 től bármilyen hihetetlen, főtengely csapágyak is ugyanazok, csupán nincsenek ráfúrva a blokkra a vezérlés emelőrúdjainak lyukai, de a helyuk is megvan, még az eredeti vezértengely csapágyai is benne vannak, csak itt nem bütyköstengely van beledugva hanem egy sima, aminek a végén az olajpumpakihajtás van....
engem anno kioktattak a korneren, hogy a 2motornak semmi köze 1máshoz.
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am