valami elszállt...
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
este 8elött nem nagyon tudom elvinni sehova, ez a srác pedig Balage ismerőse, úgyhogy közel is van, meg elvileg megbízható. Most beszéltem vele, nincs igazán erős, jó szikra, holnap kipróbálják egy új elosztófedéllel, utána megnézik a vezérlést is... faszom... :(
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
hát lehet hogy nagyon sufni modszer, de ha leszeded az elosztofejet meg a szelepdeknit, berakod sebességbe, mondjuk 4-be, és elkezded tolni az autot, akkor meg tudod nézni hogy a vezérlés jó e. azt legalábbis biztos, hogy folyamatosan forog a gyujtásnál a rotor, meg a szelepek rendesen nyitnak e.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Pedig pont most akartam ajánlani egy jó kis pintácsot :Dgizmo wrote:no. megy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gyújtás valamiért rohadtul elállítódott, és nem tudni mitől, minden más jóvolt egy osztófedél csere azért, és most Caprizhatok újra:)
thx mindenkinek a segítséget, főleg Balage-nak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Szerencsére még jól megy. Átalakítás óta 1 kábel tört csak el benne( persze hogy a gyújtás jeladó kábel). Persze vannak kisebb hibái ezt majd apránként kijavítom. ( ráadásul a többi tuning cuccot is rá kell akasztani)gizmo wrote:![]()
turbó hogy megy? nincs vele semmi gond?
Talán idén még kész lesz az új fékem +persze a speckó hátsó hídam.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Nna ki vagy röhögve :D Gondoltam hogy csak valami ilyen lesz,de meg kellene vizsgálni mitől állíthatódott el mert ez nem természetes és akkor máskor is előfordulhat.gizmo wrote:no. megy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gyújtás valamiért rohadtul elállítódott, és nem tudni mitől, minden más jóvolt egy osztófedél csere azért, és most Caprizhatok újra:)
thx mindenkinek a segítséget, főleg Balage-nak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no, megint rendetlenkedik. Délután még simán beindult, tankoltam is, haveromnál leparkoltam 6körül. Most éjfél körül akartatam indulni, de csak pörgeti az önindító, be sem röffen
tövig nyomott gázpedállal néha-néha elkapta, de semmi... 3-4 perc játék után nagy nehezen beindult. Hazaértem, gondoltam megpróbálom újra beindítani, megint ugyanaz, csak forgatja... valami tipp? Gyújtás? Karbi? Benzin? :( szerintem ráfér egy teljesen átnézés, beállítás...
az zavar rohadtúl, hogy megint menet közben történhetett vele valami... beindul, megyek vele, és valahol egyszercsak úgy dönt hogy ennyi... :(

az zavar rohadtúl, hogy megint menet közben történhetett vele valami... beindul, megyek vele, és valahol egyszercsak úgy dönt hogy ennyi... :(
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
Nyilván a gyujtás torony körül lesz a hiba.Ellenőrizni kellene a veztengely végén a fogaskereket.Ha kihúzod a tornyot be lehet világítani a blokkba,körbeforgatod a motort kétszer és láthatod hogy jó e a fogaskerék.Ha jó akkor berakni egy másik gyujtást mert itt lehet a bibi.gizmo wrote:valami ilyesmitől féltem... de mi a fenétől állítódik(hat) el a gyújtás?trafo2000 wrote:Ugyanaz.A hiba nem lett orvosolva csak a tünet.
Esetleg a fogak lehetnek elkopva annyira hogy szép lassan elmászik a gyújtás?