Karburátor felújítás
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Karburátor felújítás
tomtom: klassz munka!!
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Karburátor felújítás
Valaki megírná a 32/36 DGAV fúvóka méreteit 2.0-hez?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Karburátor felújítás
1st choke 2nd choke
Vent 26mm 27mm
Idle 45 45
Main 135 130
Air Cor 170 125
Emul F66 F66
AccPmp 55 40
Ezek stimmelnek?
Vent 26mm 27mm
Idle 45 45
Main 135 130
Air Cor 170 125
Emul F66 F66
AccPmp 55 40
Ezek stimmelnek?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Karburátor felújítás
alapkonfignak jó, de ha kompressziót növeltél meg szelepméretekkel variáltál akkor nagyobb alapjárati kellhet (50, vagy akár 55re felfúrva) és kisebb féklevegő (165/120), de játszani kell....proteus wrote:1st choke 2nd choke
Vent 26mm 27mm
Idle 45 45
Main 135 130
Air Cor 170 125
Emul F66 F66
AccPmp 55 40
Ezek stimmelnek?
az úszó 41mm, ha réz, ha műa., akkor 35mm karbifedél tömítés nélkül mérve.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Karburátor felújítás
Nem variáltam semmit, úgyhogy akkor ezekhez fogom tartani magam. Közben találtam egy ilyet is:
Capri 1600 pinto 32/36 dgav
venturi size...........26......27
idle jet................45......45
main jet..............137.....125
air corrector.........170.....120
emulsion tube.......F50.....F50
accelerator pump...45.....45
Capri 2000 pinto 32/36 dgav
Venturi Size.........26......27
Idle Jet...............45......45
Main Jet..............135....130
Air Corrector........170....125
Emulsion Tube......F66....F66
Accelerator Pump...55.....40
Capri 1600 pinto 32/36 dgav
venturi size...........26......27
idle jet................45......45
main jet..............137.....125
air corrector.........170.....120
emulsion tube.......F50.....F50
accelerator pump...45.....45
Capri 2000 pinto 32/36 dgav
Venturi Size.........26......27
Idle Jet...............45......45
Main Jet..............135....130
Air Corrector........170....125
Emulsion Tube......F66....F66
Accelerator Pump...55.....40
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Karburátor felújítás
a fentiek miatt f50-es keverőcsövet hajtok már kb 2 éve, de még csak olyannal sem beszéltem, aki látott volna... 

- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Karburátor felújítás
Martonvásáron próbáltad?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Karburátor felújítás
proteus wrote:Martonvásáron próbáltad?

- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Karburátor felújítás
Süni wrote:proteus wrote:Martonvásáron próbáltad?
még süni "hozzászólása" előtt felhívtam őket, azt kérték, hogy telózzak fél3 körül. azt mondta, akivel beszéltem, hogy még sose rendeltek ilyet, de utána néz...
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Karburátor felújítás
Ebben az évben ne várd hogy visszahívjanak!(de jövőre sem)
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Karburátor felújítás
nekem kellett visszahívni, és f50 nem, de f30-ig rendelhető cakkompakk postával, potom 6000huf/db egységáron.
szóval itt folytatnám:
http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... &start=375

szóval itt folytatnám:
http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... &start=375
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Karburátor felújítás
hétvégén kicsit játszottam, lásd alább.
előzmény.
a taut 90%-ban városban használom. (azon kevesek közé sorolom magam, akiknek oldtimer a rohangálósa.
) azonban 430 ft-os benyánál vak szeretetem némi utálattal párosul a városi 9,5 vagy az fölötti fogyasztástól (érdekes, kint 6,5.). az alsó fordulatszám tartomány nyomatékhiánya sem tetszett igazából. dgav 32/36-tal pörögtem, és elkezdtem keresgélni egyéb lehetőségeket a problematika megoldására, úgy, hogy azért ne butítsam halálba a kis 1.6 hc pintot. a ford vv volt az egyik ötlet, de erről letettem, miután belefutottam ebbe a cikkbe:
http://www.geree.hu/2011/02/futarkodas- ... #more-2998
"a gond ..." kezdetű mondat tántorított el végleg.
próbaképp előhalásztam a sufniból egy 32 dgas-t, hétvégi hülyülésnek jó lesz. ( egy éve ki akartam próbálni valójában
)
mivel tudtam, hogy nem fog stimmelni az 1.6-ra a gyári fuvóka konfig, kicsit tájékozódtam, hogy milyen módosítással lehet jó kis cm3-re. eredetileg 2.0 v6 grancira volt rakva.
folyt.köv.
előzmény.
a taut 90%-ban városban használom. (azon kevesek közé sorolom magam, akiknek oldtimer a rohangálósa.

http://www.geree.hu/2011/02/futarkodas- ... #more-2998
"a gond ..." kezdetű mondat tántorított el végleg.
próbaképp előhalásztam a sufniból egy 32 dgas-t, hétvégi hülyülésnek jó lesz. ( egy éve ki akartam próbálni valójában

mivel tudtam, hogy nem fog stimmelni az 1.6-ra a gyári fuvóka konfig, kicsit tájékozódtam, hogy milyen módosítással lehet jó kis cm3-re. eredetileg 2.0 v6 grancira volt rakva.
folyt.köv.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Karburátor felújítás
ebből adódóan, a mellékelt táblázat a 32 dgev készletét "súgta".
http://www.gracieland.org/cars/techtalk/weboem.html
a fúvókák méretei egyébként azonosságot mutatnak, fő/féklevegő=120/160 alapj.:45, keverő: f50
az aux. venturi fantázianevű fúvóka azonban 3,5-es, ami ugyan van, de a belépő furata nekem rossz helyen van.
http://www.gracieland.org/cars/techtalk/weboem.html
a fúvókák méretei egyébként azonosságot mutatnak, fő/féklevegő=120/160 alapj.:45, keverő: f50
az aux. venturi fantázianevű fúvóka azonban 3,5-es, ami ugyan van, de a belépő furata nekem rossz helyen van.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Karburátor felújítás
ezért a karbi kilépő furatát egy maróval lejjebb kellett tágítanom, ekép:
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT