Blant wrote:hol lehet ilyet tolni?
el tud romolni egy ilyen?
ha rossz lehet javíttatni?
ki lehet szedni a fúvókákat a koporsó leszerelése nélkül?
Bogyó szólj, hogy mikor menjek!
Köszi
Sajnos el tud,valamikor az ultrahangos tisztitas sem segit neki, bar altalaban szokott.
Ha sokat all egy motor,ami a te esetedben igaz ha jol tudom, akkor hajlamos full nyomason(7000es fordulaton meg mar eleg nagy a benyanyomas ) eloretolni a pici lerakodasokat az injektorcsucsba miutan hasznalni kezed ujra.
En eleg sokat szoptam injektorral, egesz profi lettem a ki-be szerelesben :)
a koporsot le kell szerelned, nem fersz hozza maskepp rendesen(sot, talan egyaltalan), de az nem nagy munka.
Hideg méréshez képest nem rossz melegen több lett volna 1-1,5bar-ral. Egyedül ami hiba hogy a szórás a legkissebb és a legnagyobb között határon van, de összességben nem olyan rossz, mondhatni jó.
Blant wrote:hol lehet ilyet tolni?
el tud romolni egy ilyen?
ha rossz lehet javíttatni?
ki lehet szedni a fúvókákat a koporsó leszerelése nélkül?
Bogyó szólj, hogy mikor menjek!
Hogy célszerű leszedni, illetve visszatennia fekete műanyag benzincsövek végéről az injektorokat?
Bontható, vagy le kell húzni róla a csövet? AMennyiben az utóbbi ezt hogyan célszerű csinálni?
Üdv!
Bence
Menetes modon csatlakoznak a csohoz, egy fkulccsal lefogod az injektort egy masik kulcsal pedig nyitod a cso vegi csatlakozast.
Ovatosan csinald, mert nekem elrepedt egyszer az egyik cso a vegenel foleg amikor visszaszoritod akkor ne szoritsd tul.
sikerült.
Ha minden jól megy már a GATS-nál vannak...
remélem jók...
Csináltam róluk fotókat...
mindjárt föltolom őket...
2 elég fekete volt és mindnek a vége fekete szmöttyös...
No majd meglátjuk...
A feketékről azt gondoltam, hogy talán ott nem zárnak jól a szelepek és beég, de pont azokban a hengerekben 10 körül van a hideg kompresszió...
Mitől lehet fekete?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Megy az autóm
Nemtom mi volt a baj. Volt injektor pucolás, új gyertyák, új rotor, új elosztó fedél, szelepállítás és most minden oké!
Köszönet Balagenak, Caprimaniának, Capri-3nak, Drivernek és végül, de első sorban a Pádrénak
Akit kifelejtettem, valszeg az áll a legközelebb a szívemhez
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.