Sok sok pénzzelTibi wrote:Hol találtad, netes bolt, hazai termék, mennyi pénz, referenciák ? Csak tájékozódok, felkell készülni minden eshetőségre, ugye nekem is ilyen mocim van de én leghamarabb jövő nyár végén tudom/akarom megbontani ilyen mértékben. Addigra jó lenne képben lenni, hogy mivel is számoljak.Dozer wrote:Mit szeretnél tudni?
Dozer Cossija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Dozer Cossija
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Dozer Cossija
Most nem erre a fajta bölcsességre van szükségem ;)Hattyu wrote: Sok sok pénzzel
1980 Capri MK3
Re: Dozer Cossija
OK sorolom...
Vezérlés 200
Dugók 280
Hajtókarok 250
Főtengely és hajtókar csapágysor 40
hengerfejek felújítása képlékeny....ha minden ok és csak egy szelepbecsiszolás kell meg szimmering cserék akkor az olcsó,
ha akar az ember nitrót is akkor kellenek nagy szakítószilárdságú csavarok is de ezek már elhanyagolható tételek a többi mellett...
cca 800-1 misi körül van egy zsír új moci...
Ha azt nézem hogy ennek a 3x áért lehet kapni egy 3 éves passatot, ami nem ér egy kalap szart se, továbbá nulla vezetési élményt ad akkor én azt mondom rohadtul megéri...
Vezérlés 200
Dugók 280
Hajtókarok 250
Főtengely és hajtókar csapágysor 40
hengerfejek felújítása képlékeny....ha minden ok és csak egy szelepbecsiszolás kell meg szimmering cserék akkor az olcsó,
ha akar az ember nitrót is akkor kellenek nagy szakítószilárdságú csavarok is de ezek már elhanyagolható tételek a többi mellett...
cca 800-1 misi körül van egy zsír új moci...
Ha azt nézem hogy ennek a 3x áért lehet kapni egy 3 éves passatot, ami nem ér egy kalap szart se, továbbá nulla vezetési élményt ad akkor én azt mondom rohadtul megéri...
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Re: Dozer Cossija
Ilyenek a dugók...
- Attachments
-
- bffc_1.jpg (17.33 KiB) Viewed 7263 times
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Dozer Cossija
GyönyörűDozer wrote:Ilyenek a dugók...
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Dozer Cossija
Ez nem olyan ami nincs befejezve ? Néztem neten én is (bár v6-hoz nem találtam) és árulnak olyat ami nincs készre munkálva.Dozer wrote:Ilyenek a dugók...
1980 Capri MK3
Re: Dozer Cossija
illeszteni kell a hengerhez plusz nincsenek belemarva a szelepek fészkei, mert ugye abból is lehet több méretet is kapni, de ezt már a motorgenerálosok fillérekért elintézik...a lényeg hogy nem öntött hanem kovácsolt a dugó...
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Dozer Cossija
ne agodj annyira, vagy ilyen vagy tök jó. legalábbis amit én eddig olvastam külföldről, vagy semmi baja van vagy totál kész. de ha valaki kozét vesz, az készüljön föl a vezérlés cserére...Tibi wrote:Nem semmi ami itt folyik. Jó hogy beavatsz minket is a folyamatba, eléggé meglepődtem a képeken. Még szerencse, hogy féltéglánál nagyobb dolgok nem voltak a blokkban szabadjára engedve. Gondolom az enyém is hasonlóan szép lehet.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Dozer Cossija
Osztom szavaid!
Én is most élem meg a dolgot és azt kell mondanom hogy nem egyszerü a helyzet!
Január 10.-ota lövöm az alkatrészeket de még mindig hiányos vagyok:(
Hát igen ez M.O. hiába van pénz alkatrész az + 0....
Hihetetlen hogy 10-12 éves autóhoz nincs alkatrész....
Én is most élem meg a dolgot és azt kell mondanom hogy nem egyszerü a helyzet!
Január 10.-ota lövöm az alkatrészeket de még mindig hiányos vagyok:(
Hát igen ez M.O. hiába van pénz alkatrész az + 0....
Hihetetlen hogy 10-12 éves autóhoz nincs alkatrész....
Re: Dozer Cossija
Sajna az új törvények szerint 8 évig kell csak alkatrészt biztosítani
Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Dozer Cossija
Ilyesmit én is tapasztaltam, 82 Opel benne sincs a gyári alaktrészes programban. Nálunk toyotáéknál 20 éves autóhoz általában van még minden.Dozer wrote:Sajna az új törvények szerint 8 évig kell csak alkatrészt biztosítani
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Dozer Cossija
hát igen, a yenkik és a japók gondolnak az öreg vasak szerelmeseire...szszaby wrote:Ilyesmit én is tapasztaltam, 82 Opel benne sincs a gyári alaktrészes programban. Nálunk toyotáéknál 20 éves autóhoz általában van még minden.Dozer wrote:Sajna az új törvények szerint 8 évig kell csak alkatrészt biztosítani
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Dozer Cossija
A Ford-nál még oly probléma is adódik, hogy 1981-ben, vagy 82-ben leégett a központi alkatrészraktár, és onnantól már csak a futó típusokhoz indították újra az alkatrészgyártást.
- ittyu
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 136
- Joined: Mon Mar 24, 2008 6:34 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: deby
Re: Dozer Cossija
ahhoz képest mk1 sierához luf_sz sincs.pláne meg xr4hez. :(Süni wrote:A Ford-nál még oly probléma is adódik, hogy 1981-ben, vagy 82-ben leégett a központi alkatrészraktár, és onnantól már csak a futó típusokhoz indították újra az alkatrészgyártást.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Dozer Cossija
Ennek nem a leégés a nyitja, hanem az eu által kötelezővé tett 8 év.ittyu wrote:ahhoz képest mk1 sierához luf_sz sincs.pláne meg xr4hez. :(Süni wrote:A Ford-nál még oly probléma is adódik, hogy 1981-ben, vagy 82-ben leégett a központi alkatrészraktár, és onnantól már csak a futó típusokhoz indították újra az alkatrészgyártást.